News  
Czytaj o VoIP
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Jakość łącza a rozmowy VoIP

Ogólnie mówiąc, aby korzystać z dobrej jakości połączeń realizowanych w technologii VoIP należy stosować szerokopasmowe łącza do Internetu, najlepiej o takiej samej przepustowości w obu kierunkach transmisji (symetryczne). Łącza te powinny być stosunkowo niezawodne, a najlepiej, gdy operator je dostarczający, zagwarantuje jego jakość poprzez umowę SLA.

Łącze, które jest wykorzystywane do telefonii VoIP, powinno mieć opóźnienia w przesyłaniu pakietów danych nie większe niż 50-100 ms i wahania (tzw. jitter) nie większe niż 10%. Zapewnienie lepszych parametrów niż podane wcześniej, daje duże prawdopodobieństwo dobrej jakości połączeń. Inaczej podczas prowadzenia rozmowy, mogą pojawić się trzaski, chwile ciszy lub nawet zerwanie połączenia. Gdy występują problemy z łączem, można próbować stosować kodeki o mniejszym zapotrzebowaniu na pasmo, np. G.729.

Łącze które jest wykorzystywane do rozmów telefonicznych VoIP, powinno być podłączane do routera, który oferuje funkcję QoS, czyli priorytetową obsługę pakietów głosowych. Jeśli QoS nie jest włączony na łączu, może wystąpić łączenie wielu strumieni danych w jeden strumień, czego skutkiem może być blokowanie i przerywanie rozmów, nawet na szybkim łączu do Internetu - najczęściej podczas wysyłania plików z komputera (np. załączników w poczcie).

Dodatkową kwestią jest jakość stosowanego sprzętu, np. bramek VoIP. Należy przyjąć, że im sprzęt jest tańszy, a marka go firmująca mniej znana, tym jakość może być niższa. Wynika to np. z jakości stosowanych w urządzeniach przetworników analogowo-cyfrowych.

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112