News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Agencja ds. Żywności i Leków dopuściła rozwiązanie Alcatela-Lucenta do zdalnego monitorowania pacjentów do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych

2009-11-06

Firma Alcatel-Lucent poinformowała, że Alcatel-Lucent TeleHealth Manager, bezpieczny i niezawodny system zdalnego monitorowania pacjentów, został dopuszczony przez Agencję ds. Żywności i Leków (U.S. Food and Drug Administration — FDA) do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych.

@@@reklama@@@

Alcatel-Lucent TeleHealth Manager zapewnia zdalne monitorowanie pacjentów za pomocą łatwego do wdrożenia rozwiązania do zastosowania w standardowych telefonach komórkowych największych producentów. System umożliwia pacjentom bezpieczne przekazywanie danych o stanie zdrowia za pomocą dobrze im znanych urządzeń (na przykład telefonów komórkowych lub urządzeń medycznych, takich jak glukometry). Rozwiązanie pozwala wyeliminować koszty, stratę czasu i potencjalne zagrożenie zarażenia pacjenta innymi chorobami związane z niepotrzebną wizytą w placówce medycznej. Oprócz monitorowania TeleHealth Manager zapewnia także generowanie przypomnień, ostrzeżeń i raportów, które ułatwiają pacjentom i opiekującym się nimi personelowi medycznemu ocenę ich stanu zdrowia i wybór odpowiedniego postępowania.

W związku ze starzeniem się ludności i wzrostem kosztów opieki zdrowotnej szpitale i lekarze coraz częściej wykorzystują nowoczesne technologie telekomunikacyjne, takie jak zdalne monitorowanie pacjentów. Są one uzupełnieniem bezpośredniego leczenia. Zdalne monitorowanie to sprawny i dokładny sposób regularnego zbierania danych, który może uratować życie pacjenta. Dotyczy to zwłaszcza osób z chorobami przewlekłymi, takimi jak cukrzyca czy nadciśnienie tętnicze. Zdalne monitorowanie nie tylko obniża koszty systemu opieki zdrowotnej i instytucji zapewniających opiekę domową, ale zapewnia także wygodę, większy wpływ na przebieg leczenia i oszczędność w wydatkach dla pacjentów. Rozwiązanie umożliwia lekarzom podejmowanie trafniejszych decyzji dotyczących leczenia, które dzięki temu daje lepsze wyniki.

„Alcatel-Lucent TeleHealth Manager wpisuje się w naszą koncepcję opieki medycznej ukierunkowanej na pacjenta, opartej na technologii” — powiedział Tom Burns, szef działu rozwiązań dla przedsiębiorstw i branż (enterprise and verticals business) w firmie Alcatel-Lucent. Dzięki dopuszczeniu przez FDA tego przełomowego rozwiązania do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych lekarze i pacjenci będą mogli lepiej współpracować podczas monitorowania i leczenia niektórych chorób przewlekłych”.

Przy wdrażaniu rozwiązania TeleHealth Manager Alcatel-Lucent wykorzystał swoje dobre relacje z operatorami telekomunikacyjnymi i instytucjami służby zdrowia oraz globalną znajomość telefonii stacjonarnej i komórkowej. Wdrożenie systemu wymaga minimalnych nakładów kapitałowych. Może on być obsługiwany przez operatora telekomunikacyjnego lub instytucję służby zdrowia albo stanowić usługę zarządzaną Alcatela-Lucenta.

źródło: Alcatel-Lucent

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112