News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
UPC ma już 200 000 klientów Telewizji Cyfrowej i testuje wideo na żądanie

2009-11-06

Obecnie z usługi Telewizji Cyfrowej UPC korzysta już ponad 200 000 abonentów. W grudniu br. platforma zostanie wzbogacona o usługę UPC NA ŻĄDANIE. Operator ma już 437 800 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz 168 600 klientów usługi telefonicznej.

@@@reklama@@@

W trzecim kwartale 2009 największy przyrost odnotowała Telewizja Cyfrowa UPC, osiągając na koniec III kwartału liczbę 193 900 klientów. Obecnie z usługi tej korzysta ponad 200 000 abonentów. Szybki wzrost jest możliwy dzięki inwestycjom, które skutkują korzystnymi zmianami w ofercie. UPC Polska jako pierwszy operator na rynku umożliwiło swoim abonentom nagrywanie dwóch programów jednocześnie, podczas oglądania trzeciego. Wprowadził także pierwszą na rynku funkcję automatycznego nagrywania seriali, a następnie Multiroom, pozwalający na korzystanie z usług telewizji cyfrowej na drugim odbiorniku telewizyjnym. UPC wyróżnia na rynku także to, że każdy abonent telewizji cyfrowej, analogową może odbierać w ramach abonamentu na wszystkich odbiornikach posiadanych w domu. W ostatnich miesiącach wprowadzony został także nowy dekoder, umożliwiający nagranie 140 godzin programu w standardowej rozdzielczości.

Stale wzbogacana jest także oferta programowa, która obejmuje obecnie ponad 100 kanałów, w tym 8 w jakości HD, dostępnych w cenie abonamentu. Od debiutu rynkowego usługi do oferty programowej dołączyło 16 nowych propozycji.

Wkrótce UPC NA ŻĄDANIE
Obecnie trwają testy operacyjne usługi UPC NA ŻĄDANIE, która w grudniu dołączy do oferty w Warszawie. Wideo na żądanie w UPC wyróżniać będzie bogaty wybór filmów, dostępnych natychmiast, bez konieczności wysyłania smsów i dzwonienia. Dzięki interaktywnej platformie UPC, klienci będą mogli w prosty sposób wybierać i kupować treści za pomocą pilota. Oprócz filmów, wśród propozycji znajdą się także wybrane programy czy popularne seriale dostarczane przez nadawców kanałów telewizyjnych.

Coraz szybszy internet
Przyszłością rynku internetowego są duże prędkości, będące w stanie sprostać szybko zmieniającemu się modelowi korzystania z Internetu i potrzebom Internautów. Dlatego UPC inwestuje w rozwój sieci, aby móc oferować usługi internetowe o najlepszym stosunku prędkości do ceny i wyznaczać nowe standardy. Na koniec trzeciego kwartału liczba klientów Internetu UPC wyniosła 437 800.

We wrześniu br. firma wprowadziła na rynek ultraszybki Internet szerokopasmowy nowej generacji – UPC Fiber Power, dostępny w czterech opcjach: 8 Mb/s, 25 Mb/s, 50 Mb/s i 120 Mb/s. Na terenie Warszawy rozpoczęły się testy nowej oferty o jeszcze wyższych parametrach (patrz tabela poniżej), w której Fiber Power 5 Mb/s jest dostępny za 55 zł miesięcznie.

Rośnie popularność taryfy z nielimitowanymi połączeniami
Na koniec trzeciego kwartału z Telefonu UPC korzystało 168 500 klientów. Usługa odnotowała wzrost o 4,8%. Coraz większą popularnością cieszą się taryfy, które umożliwiają nielimitowane połączenia w ramach abonamentu. UPC oferuje dwie takie taryfy: UPC Rozmowy Non-Stop, umożliwiającą nielimitowane rozmowy do wszystkich numerów stacjonarnych w Polsce oraz UPC Rozmowy Non-Stop Europa i Świat, obejmująca dodatkowo 22 kraje Europy i Świata, w tym USA, Kanadę i Australię.
Strategia produktowa UPC jest oparta na tworzeniu ofert prostych, przejrzystych oraz konkurencyjnych cenowo. We wrześniu br. UPC obniżyło o ponad 50% ceny za połączenia na telefony komórkowe, oferując jedną z najniższych stawek na rynku.

źródło: UPC

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112