News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
TeleKontakt24 wprowadza kolejne funkcjonalności na platformę usługową HIPERUS

2009-11-25

Firma TeleKontakt24 wprowadziła zmiany na platformie usługowej HIPERUS. Jest to kolejna, udoskonalona wersja platformy dla operatorów: HIPERUS C5.

@@@reklama@@@

TeleKontakt24 jest twórcą systemu umożliwiającego firmom sprzedaż usług telekomunikacyjnych pod własną marką. System, stworzony przez TeleKontakt24, oparty jest na rozbudowanej funkcjonalności telekomunikacyjnej platformy usługowej HIPERUS, rozległej sieci szkieletowej, a także wielu krajowych i międzynarodowych umowach o połączeniu sieci. Dzięki współpracy z TeleKontakt24 dostawcy telewizji kablowej, dostawcy Internetu oraz inne firmy z potencjałem sprzedażowym mogą wzbogacić swoją ofertę o usługi telefonii, bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz problemów związanych z obsługą operatorską przedsięwzięcia.

Usługa jaką oferuje TeleKontakt24 umożliwia operatorom zarabianie na połączeniach wychodzących, przychodzących, abonamentach i innych ciekawych funkcjonalnościach. Poprzez interfejs platformy dostępny na stronach internetowych można obsługiwać abonentów przenoszących swoje usługi z sieci TP SA do nowego operatora (usługa WLR – ang. Wholesale Line Rental przeniesienie abonamentu, usługa NP – Number Portability – przenośność numeracji). Zatem teraz, cała obsługa abonenta WLR, począwszy od składania zamówień, modyfikacji oraz reklamacji, a nawet obsługa odpowiedzi na zamówienia przesłane przez TP SA, odbywa się na platformie. Każdemu takiemu abonentowi można definiować oddzielne taryfy i abonamenty, a także blokować prezentację numeru. Uruchamianie usługi WLR w systemie odbywa się automatycznie. Nowością jest także możliwość przypisania każdej usłudze WLR użytkownika panelu abonenckiego dla dostępu do bilingu on-line.

System obsługi umożliwiający realizację usług można dowolnie integrować z innymi systemami w firmie, np. dowolnymi systemami zarządzania relacjami z Klientem (CRM) czy systemami księgowymi (FK).

Grupa inżynierów TeleKontakt24 stale pracuje nad dodawaniem nowoczesnych funkcjonalności do platformy. Nowa, polska wersja – HIPERUS C5 – oferuje użytkownikom sporo ciekawych udogodnień.

W chwili obecnej, w Polsce, z platformy HIPERUS którą udostępnia TeleKontakt24 korzysta ponad 120 operatorów. Jednym spośród nich jest firma Trafix - Prezes firmy Piotr Kozłowski chwali jej nowe funkcjonalności: „Wersja C5 platformy pozytywnie mnie zaskoczyła. Bardzo przydatne są dla mnie dzienne raporty aktywności moich Klientów, a także możliwość wglądu w statystyki ruchu, wg przychodów, kosztów, marży, ilości minut, ilości połączeń, typu połączeń oraz podziału na kraje i na miasta. Każdego dnia widzę ile zarabiam i bardzo mnie to cieszy”.

System umożliwia również prezentację statusów wykorzystanej numeracji, numerów przydzielonych, uruchomionych i wykorzystanych. Wyświetla też wszystkich zdefiniowanych oraz zalogowanych użytkowników.

„Wszystkie zmiany, których dokonują nasi inżynierowie i kolejne wersje oprogramowania są odpowiedzią na sugestie operatorów korzystających z naszej platformy” – mówi Andrzej Dąbrowa, prezes TeleKontakt24.

Istotnym udogodnieniem systemu wdrożonego przez TeleKontakt24 jest także możliwość powiązania platformy z najbardziej popularnymi systemami księgowymi.

źródło: TeleKontakt24

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112