News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Ericsson zapewni dostęp do usług lokalizacyjnych 29 milionom abonentów w Indonezji

2009-11-03

Indosat, drugi co do wielkości operator telekomunikacyjny w Indonezji, wprowadza zaawansowane usługi lokalizacyjne dla 29 milionów swoich abonentów, wykorzystując technologię firmy Ericsson. Usługi te polegają na dostarczaniu informacji dostosowanych do miejsca, w którym znajduje się użytkownik. Umożliwiają one np. sprawdzenie, gdzie znajduje się członek rodziny i jakie jest natężenie ruchu samochodowego w danej chwili. Mogą też zostać wykorzystane do wysyłania alarmów przez służby bezpieczeństwa publicznego.

@@@reklama@@@

Indonezja jest czwartym krajem na świecie pod względem liczby ludności. Ma ponad 230 milionów mieszkańców. Liczba użytkowników telefonii mobilnej wynosi tam obecnie około 120 milionów, co oznacza penetrację rynku na poziomie niewiele ponad 50%. Każdego roku przybywa 17 milionów nowych abonentów.

Usługi lokalizacyjne rozszerzają dotychczas używane aplikacje mobilne o element miejsca, w którym znajduje się użytkownik. Są więc bardziej spersonalizowane i lepiej spełniają oczekiwania firm oraz użytkowników indywidualnych dotyczące bezpieczeństwa, wydajności i wygody. Przedsiębiorstwom ułatwiają m.in. efektywniejsze wykorzystanie personelu usługowego i zarządzanie flotą środków transportu poprzez śledzenie pojazdów na trasach. Klient indywidualny może np. zostać powiadomiony o wyprzedaży garniturów męskich w pobliskim domu towarowym, jeżeli oczywiście sobie takich informacji zażyczy.

Usługi te są coraz częściej wykorzystywane w celach związanych z handlem i reklamą. Każdy użytkownik może zdefiniować dla siebie strefy (w domu, w pracy itp.), w których będą obowiązywać stawki specjalne za połączenia telefoniczne. Aplikacje lokalizacyjne pomagają też w ratowaniu ludzi, ponieważ umożliwiają odpowiednim służbom dokładne określenie położenia użytkownika. Mogą również posłużyć do wysyłania alarmów o trzęsieniach ziemi lub tsunami.

Od października 2009 r. ponieważ aplikacje rozszerzonych usług lokalizacyjnych są już dostępne dla każdego telefonu, więc Indosat może dotrzeć z nową ofertą do wszystkich swoich abonentów. Użytkownik bez problemu znajdzie np. restaurację za pomocą zwykłego telefonu z protokołem WAP (Wireless Appliocation Protocol). Aplikacja, współdziałając z komponentami technologii firmy Ericsson, określi jego położenie i dostarczy mu listę restauracji znajdujących się w określonej odległości. Coraz więcej telefonów jest dziś wyposażonych w system GPS, co pozwala na świadczenie takich usług z dokładnością do 10-30 metrów.

„Nasza oferta zyskała nowy wymiar” – mówi Guntur S. Siboro, dyrektor ds. marketingu w firmie Indosat. „Dzięki usługom lokalizacyjnym klienci mogą zaoszczędzić czas oraz zwiększyć swoje bezpieczeństwo i efektywność działania”.

Arun Bansal, prezes firmy Ericsson Indonesia, dodaje: „Nasze rozwiązanie ma już dobrą pozycję na rynku. Cieszymy się, że zyskaliśmy pierwszego klienta w Azji Południowo-Wschodniej. To wspaniałe, że razem z firmą Indosat możemy udostępnić nowoczesne usługi 29 milionom nowych klientów”.

źródło: Ericsson

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112